header nieuw logo 2



 

Bestellen & Betalen

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u altijd een bevestigingsmail.
Heeft u echter binnen 24 uur geen mailtje ontvangen?
Neem dan even contact op via e-mail of via de contactpagina.

Wacht a.u.b. met betalen totdat u per mail de factuur ontvangt.
Wanneer u meerdere brievenbuspost artikelen besteld, kan het nl. zo zijn dat het niet meer met de brievenbuspost mee kan, zodat ik de verzendkosten aan moet passen naar pakketpost.

De betaling dient
vooraf voldaan te worden door middel van een bank- of giro-overschrijving op rekeningnr.: NL24INGB0685088278 t.n.v. Nicole Junte te Rhoon onder vermelding van het ordernr.

Na ontvangst van de betaling, wordt de bestelling z.s.m. in behandeling genomen en verstuurd. 

Wilt u weten hoe lang de levertijd ongeveer is, neem dan per mail contact met mij op, en vermeld dan om wat voor artikel het gaat.

Indien u de bestelling komt afhalen, dan heeft u de mogelijkheid tot contant betalen(zo gepast mogelijk), mits het niet om een op maat/in opdracht gemaakt product gaat.

LET OP:Artikelen die in opdracht gemaakt worden, dienen altijd vooruit betaald te worden.


Verzendkosten

Brievenbuspakje Nederland (Post NL, met Track & Trace code): € 4,25
   
Pakketpost Nederland met PostNL € 7,25
    
 

De verzendkosten worden automatisch getoond tijdens u bestelproces.
Bij stap 1 (winkelwagen) van uw bestelling staan ze nog apart onderaan vermeld, bij stap 3 (besteloverzicht) zijn ze in het totaaloverzicht verwerkt.

Wanneer u meerder brievenbuspost artikelen besteld, kan het zo zijn dat het niet meer met de brievenbuspost mee kan, in dat geval pas ik de verzendkosten aan naar pakketpost op de factuur, die u na uw bestelling per mail ontvangt.


LET OP:

Vanaf 27-12-2016 hebben wij er voor gekozen om in principe alleen nog maar te verzenden met PostNL. Dit om u als klant nog beter van dienst te kunnen zijn.
De geldende tarieven zijn de actuele tarieven voor verzending met PostNL.

PostNL is gestopt met de tweede bezorgpoging. Lukt de eerste bezorgpoging niet, dan brengt PostNL uw pakketje naar het dichtsbijzijnde PostNL afhaalpunt. Uw kunt u pakketje dan dezelfde dag of de dag erns nog ophalen bij dit afhaalpunt. Houdt de track & trace gegevens in de gaten waar uw pakketje afgeleverd is. Denk er ook aan om dan legitimatie mee te nemen. Het PostNL afhaalpunt bewaart uw pakketje een week, indien u het dan nog niet opgehaald heeft wordt het pakketje teruggestuurd naar Just by Nic. 
Wilt u dan dat uw pakketje opnieuw naar u toegestuurd wordt? Geen probleem natuurlijk, maar je betaald dan wel nogmals de verzenddkosten... Liever annuleren? (Let op: dit geldt niet bij gepersonaliseerde producten) Ook geen probleem, we maken dan het betaalde bedrag retour aan je over, minus de verzendkosten.

Contactinformatie:




Socialmedia:
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN